РЕГЛАМЕНТ

Запорізького регіонального центру підвищення кваліфікації

 

1. Загальні положення

 

1.1. Регламент Запорізького регіонального центру підвищення кваліфікації (далі – Регламент) регулює організаційні та процедурні питання роботи Запорізького регіонального центру підвищення кваліфікації (далі – Центр).

1.2. Центр є закладом післядипломної освіти, основними завданнями якого є:

1) надання освітніх послуг з професійного навчання державним службовцям, посадовим особам місцевого самоврядування, депутатам місцевих рад і працівникам підприємств, установ і організації (далі – слухачі) відповідно до законодавства;

2) надання науково-методичної, інформаційної і консультаційної допомоги державним органам та органам місцевого самоврядування.

1.3. Центр здійснює свою діяльність на основі та відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Конституції України, Бюджетного, Цивільного та Господарського кодексів України, Закону України "Про освіту", інших законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, наказів НАДС та Міністерства освіти і науки України (далі – МОН), норм податкового законодавства України, що регулюють діяльність неприбуткових установ, інших чинних нормативних актів України, розпоряджень голови Запорізької обласної державної адміністрації, рішень Запорізької обласної ради, розпоряджень голови Запорізької обласної ради, статуту Центра, цього Регламенту та наказів Центру.

1.4 Керівництво Центром здійснює директор, який призначається на посаду засновником (засновниками) за погодженням з НАДС на підставі результатів конкурсного відбору. Директор несе особисту відповідальність за виконання покладених на Центр завдань.

1.5. Директор Центру здійснює керівництво діяльністю Центру, організовує його роботу, забезпечує організацію та здійснення контролю за виконанням навчальних планів і програм підвищення кваліфікації і несе відповідальність за результати діяльності Центру; видає у межах своїх повноважень накази та затверджує документи, обов'язкові до виконання всіма працівниками Центру; розробляє та подає на затвердження Засновнику (засновникам) кошторис і штатний розпис; розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису; забезпечує підготовку статистичної та іншої звітності; приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Центру; застосовує заходи морального та матеріального заохочення, притягає до дисциплінарної відповідальності працівників Центру; затверджує положення про структурні підрозділи Центру, посадові інструкції, розподіляє, відповідно до посадових інструкцій та поточних завдань Центру, обов'язки між працівниками Центру, визначає порядок заміщення, здійснює координацію діяльності всіх підрозділів і працівників Центру та контроль за виконанням прийнятих рішень; затверджує  правила внутрішнього трудового розпорядку, регламент, забезпечує охорону праці працівників Центру; укладає колективний договір з профспілковим комітетом і несе відповідальність за його виконання в межах своїх повноважень; представляє Центр в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, на інших підприємствах, в установах і організаціях, укладає договори, видає довіреності.

1.6. До складу Центру входять такі структурні підрозділи: навчальний відділ, навчально-методичний відділ, інформаційно-аналітичний відділ, відділ бухгалтерського обліку, фінансової звітності та договірної роботи, експлуатаційно-технічний відділ.

1.7. Структурні підрозділи Центру діють на підставі положень. Положення про структурні підрозділи розробляються начальниками відповідних відділів, погоджуються заступником директора і затверджуються наказами Центру.

1.8. Працівники Центру виконують свої функціональні обов'язки згідно з посадовими інструкціями, які розробляються керівниками структурних підрозділів на кожну посаду і затверджуються директором Центру.

1.9. Організація діяльності Центру здійснюється на основі єдиноначальності з встановленням персональної відповідальності працівників за стан справ на дорученій ділянці роботи і виконання ними завдань згідно із посадовими інструкціями.

1.10. Дотримання даного Регламенту є обов'язковим для всіх працівників Центру.

 

2. Трудовий розпорядок та внутрішній режим роботи.

Кадрова робота

 

2.1. Трудовий розпорядок та внутрішній режим роботи Центру встановлюються Правилами внутрішнього трудового розпорядку працівників Запорізького регіонального центру підвищення кваліфікації, затвердженими трудовим колективом за поданням директора та профспілкового комітету Центру.

2.2. Працівники Центру своє перебування у робочий час поза місцезнаходженням Центру в службових справах повинні попередньо узгоджувати зі своїм безпосереднім керівником (з обов'язковим повідомленням про місце та термін свого перебування) та отримувати відповідний дозвіл керівництва Центру.

2.3. Відпрацьований працівниками Центру час відображається в табелях обліку використання робочого часу (уточнюючих табелях), які складаються провідним фахівцем-бухгалтером, засвідчуються його підписом та підписом директора Центру або заступника директора.

2.4. Кадрова робота в Центрі спрямовується на комплексне вирішення питання щодо комплектування Центру висококваліфікованими і компетентними працівниками.

2.5. Організація кадрової роботи в Центрі здійснюється працівником, на якого покладено ведення кадрової роботи в закладі.

2.6. Кадрова робота в Центрі проводиться відкрито й спрямовується на всебічне вивчення та врахування можливостей працівників, найбільш повне застосування їх здібностей, розвиток професійних компетентностей, створення атмосфери зацікавленості у професійному зростанні.

 

3. Планування роботи Центру

 

3.1. Робота Центру організовується за планом, що затверджується Запорізькою облдержадміністрацією (засновником) за погодженням із Міжрегіональним управлінням НАДС, планом-графіком підвищення кваліфікації на календарний рік, який погоджується з НАДС, Запорізькою обласною радою та затверджується розпорядженням голови Запорізької облдержадміністрації, і розроблених на їх основі місячних планів роботи Центру.

3.2. Контроль за виконанням річного плану роботи Центру, плану-графіка підвищення кваліфікації та місячних планів роботи Центру здійснюють директор Центру та його заступник.

 

4. Організація освітнього процесу

 

4.1. Організація освітнього процесу в Центрі спрямована на підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад та здійснюється відповідно до вимог законів України "Про освіту", "Про вищу освіту", "Про державну службу", "Про службу в органах місцевого самоврядування", Положення про регіональні центри підвищення кваліфікації затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2004 № 1681 (із змінами), Положення про систему професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.02.2019 № 106 (із змінами), наказів НАДС та МОН, інших нормативно-правових актів, а також відповідно до розпоряджень голови Запорізької облдержадміністрації, рішень Запорізької обласної ради та розпоряджень голови Запорізької обласної ради, Положення про організацію освітнього процесу у Центрі, затвердженого наказом Центру.

4.2. Базовими документами, що визначають організацію освітнього процесу в Центрі є план-графік підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад на календарний рік, погоджений з НАДС, Запорізькою обласною радою та затверджений розпорядженням голови обласної державної адміністрації, а також програми підвищення кваліфікації для відповідних категорій учасників професійного навчання, погоджені та затверджені в установленому порядку.

4.3. Підвищення кваліфікації у Центрі здійснюється за програмами, які за змістом навчання поділяються на загальні і спеціальні.

За тривалістю та інтенсивністю загальні та спеціальні програми підвищення кваліфікації поділяються на:

– професійні (сертифікатні) програми підвищення кваліфікації обсягом не менше двох кредитів ЄКТС;

– короткострокові програми підвищення кваліфікації обсягом від 0,2 до 1 кредиту ЄКТС.

4.4. Організація професійного навчання у Центрі здійснюється за такими формами:

– очна (денна, вечірня) з відривом від служби;

– очна (денна) без відриву від служби;

– дистанційна;

– змішана (поєднання очної та дистанційної з використанням спільних інтернет-платформ, вебсайтів, електронних систем навчання тощо.

Форми організації навчання визначаються відповідно до програм підвищення кваліфікації.

Очна (денна) форма навчання без відриву від служби передбачає організацію навчання безпосередньо в органі публічної влади, який є замовником навчання, у т.ч. на територіях області.

4.5. Підвищення кваліфікації за очною формою навчання може передбачати такі види навчальних занять:

– лекція;

– практичне заняття;

– семінар;

– консультація;

– тренінг;

– навчальний візит;

– майстер-клас;

– тематична дискусія, у тому числі круглий стіл, конференція.

4.6. Організація підвищення кваліфікації за дистанційною формою навчання передбачає дистанційні заняття, контрольні заходи та самостійну роботу учасників професійного навчання.

Дистанційні заняття можуть проходити у формі лекції, семінару (вебінару), практичного заняття, індивідуального виконання ситуаційного завдання, групової та індивідуальної дискусії (у тому числі інтернет-форум) тощо.

4.7. Тривалість навчання визначається програмами підвищення кваліфікації та обліковується в академічних годинах і кредитах ЄКТС. Обсяг одного кредиту ЄКТС становить 30 академічних годин. Одна академічна година становить 45 хвилин; дві академічні години утворюють пару академічних годин, які без перерви становлять 1 годину 20 хв.

Загальна тривалість навчання за програмами підвищення кваліфікації (визначена в кредитах ЄКТС та академічних годинах) включає час для проведення навчальних занять (аудиторних, дистанційних), у тому числі контрольних заходів, під керівництвом викладачів та самостійної роботи учасників професійного навчання.

Тривалість одного навчального дня не повинна перевищувати 10 академічних годин (0,33 кредиту ЄКТС).

Обсяг максимального навантаження учасника професійного навчання на один тиждень становить 54 години аудиторних занять та самостійної роботи.

Тривалість дистанційної роботи на тиждень не може перевищувати 10 академічних годин (0,33 кредиту ЄКТС).

4.8. Формування навчальних груп учасників професійного навчання здійснюється відповідно до плану-графіка підвищення кваліфікації (з урахуванням посад державної служби категорії "Б", "В", категорій посад працівників органів місцевого самоврядування, галузевої професійної спрямованості).

Формування навчальних груп із числа юридичних та/або фізичних осіб – замовників професійного навчання (на договірних засадах) відбувається у такий спосіб:

1) формується окрема група;

2) особи зараховуються до складу основної навчальної групи.

4.9. Зарахування на навчання за відповідними програмами підвищення кваліфікації та випуск слухачів здійснюється на підставі наказів Центру.

4.10. Учасники професійного навчання Центру, які в повному обсязі виконали навчальний план відповідної програми підвищення кваліфікації, отримують документ про підвищення кваліфікації (сертифікат).

За результатами навчання за професійними (сертифікатними) програмами підвищення кваліфікації впродовж першого сесійного періоду слухачам видається довідка, в якій зазначається обсяг виконаного навчального плану.

У разі невиконання вимог відповідних освітніх програм, а також грубого порушення правил внутрішнього трудового розпорядку учасник професійного навчання відраховується наказом Центру з видачею відповідної довідки.

4.11. До викладання в Центрі за договорами цивільно-правового характеру (договір про надання освітніх послуг) залучаються:

– науково-педагогічні, педагогічні працівники вищих навчальних закладів регіону та України;

– представники вищих навчальних закладів зарубіжних країн;

– викладачі-практики, зокрема, керівники і спеціалісти місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів; фахівці провідних галузей та секторів економіки, експерти та представники інститутів громадянського суспільства, експерти програм (проєктів) міжнародної технічної допомоги; працівники Центру.

4.12. Викладачі Центру можуть залучатися до розробки програм підвищення кваліфікації, підготовки методичних матеріалів на основі договору цивільно-правового характеру (договір про надання послуг).

4.13. Обсяг та зміст надання викладачем освітніх послуг визначається відповідною програмою підвищення кваліфікації. Терміни та форми проведення навчальних заходів відображаються у розкладі занять, складеному на підставі програми підвищення кваліфікації.

Зміст послуги з розробки програм підвищення кваліфікації та підготовки методичних матеріалів визначається відповідним договором про надання послуги.

4.14. Планування й облік навчальної роботи викладачів, які забезпечують навчання за програмами підвищення кваліфікації, здійснюється відповідно до нормативно-правових актів.

Загальний обсяг навчальної роботи викладачів Центру за договорами цивільно-правового характеру не може перевищувати 240 годин на рік.

4.15. Факт надання освітньої послуги, виражений в облікових (академічних) годинах, підтверджується внесенням відповідного запису до журналу обліку проведених занять та засвідчується особистим підписом викладача і підписом відповідальної особи Центру.

Факт надання освітньої послуги за дистанційною формою навчання, може підтверджуватися підписами відповідальної особи та куратора групи. В такому випадку за підсумками календарного року складається окремий узагальнений акт надання освітніх послуг у дистанційному режимі, який засвідчується підписами викладача та керівника Центру.

4.16. Результати наданих послуг з розробки програм підвищення кваліфікації та підготовки методичних матеріалів відображаються в актах виконаних робіт.

 

5. Консультативно-дорадчі органи Центру

 

5.1. Для розгляду напрямів розвитку освітньої та наукової діяльності Центру, визначення змісту, форм і методів надання освітніх послуг утворюється навчально-методична рада Центру (далі – Рада).

5.2. Метою діяльності Ради є організація та координація навчально-методичної роботи, а також сприяння розвитку освітньої та наукової діяльності Центру в галузі знань "Публічне управління та адміністрування", підвищення ефективності та якості надання закладом освітніх послуг у сфері підвищення кваліфікації працівників органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад.

5.3. Завдання, напрямки діяльності та інші питання, які регламентують роботу Ради, визначаються Положенням, затвердженим наказом Центру.

5.4. Головою Ради є директор Центру. Персональний склад Ради щороку затверджується наказом Центру.

Склад Ради формується з керівників і фахівців Центру та, за згодою, з працівників апарату Запорізької облдержадміністрації та її структурних підрозділів, Запорізької обласної ради, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів м. Запоріжжя.

5.5. Рада здійснює свою діяльність на громадських засадах.

5.6. Рішення Ради носять рекомендаційний характер та враховуються в організації професійного навчання державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад.

5.7. Рішення ради щодо погодження навчальних програм, планів видань методичних рекомендацій та інших матеріалів, необхідних для науково-методичного забезпечення освітнього процесу, набирають чинності після затвердження їх наказом Центру.

5.8. Для проведення навчальної і наукової роботи Центр може утворювати тимчасові творчі колективи та встановлювати порядок їх заохочення.

 

6. Робота з документами та зверненнями громадян.

Організація прийому громадян

 

6.1. Організація роботи з документами в Центрі здійснюється в порядку, передбаченому Інструкцією з діловодства в Запорізькому регіональному центрі підвищення кваліфікації (далі – Інструкція з діловодства), що розробляється відповідно до Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України.

Інструкція з діловодства затверджується наказом Центру за погодженням із експертно-перевірною комісію Державного архіву Запорізької області.

6.2. У Центрі застосовується централізована система діловодства.

Відповідальність за організацію діловодства в Центрі несе директор.

6.3. За зміст, якість підготовки та оформлення на належному рівні документів відповідальним є його безпосередній виконавець.

6.4. Організація діловодства в Центрі покладається на навчальний відділ (далі – служба діловодства).

6.5. Реєстрація документів проводиться з метою забезпечення їх обліку, контролю за виконанням і оперативного використання наявної в документах інформації. Реєструються документи незалежно від способу їх доставки, передачі чи створення.

6.6. В Центрі застосовуються такі форми реєстрації документів – журнальна та автоматизована (з використанням спеціальних комп'ютерних програм).

Журнальна реєстрація документів, яка проводиться службою діловодства, здійснюється у відповідних реєстраційних формах.

Реєстрація документів всіх категорій полягає у створенні запису облікових даних про документ та оформлення реєстраційно-контрольної картки в електронній формі із зазначенням обов'язкових реквізитів, за допомогою яких фіксується факт створення, відправлення або одержання документа шляхом проставляння на ньому реєстраційного індексу з подальшим внесенням до реєстраційно-контрольної картки необхідних відомостей. В Центрі реєстраційно-контрольна картка не роздруковується.

6.7. Контроль за виконанням документів здійснюється з метою забезпечення своєчасного та належного їх виконання.

6.8. Обов’язково контролюється виконання завдань, передбачених в актах органів державної влади та дорученнях вищих посадових осіб, надання відповідей на запити, звернення народних депутатів України, депутатів місцевих рад, а також на кореспонденцію Верховної Ради України, Офісу Президента України, Кабінету Міністрів України, обласної ради, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації, рішень колегії, запитів на публічну інформацію.

6.9. Організацію контролю за виконанням завдань, визначених у актах органів державної влади та дорученнях вищих посадових осіб здійснює заступник директора Центру.

Безпосередній контроль за виконанням документів покладається на службу діловодства.

6.10. Строк виконання документа може встановлюватися у нормативно-правовому акті, наказі Центру або резолюції директора.

6.11. Робота із зверненнями громадян в Центрі здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Порядку розгляду звернень громадян в Центрі, затвердженого наказом Центру.

Реєстрацію звернень, контроль за термінами їх проходження та розгляду здійснює працівник, на якого покладено обов’язки з проведення роботи зі зверненнями громадян.

6.12. Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, директор Центру або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

6.13. Особистий прийом громадян директором та заступником директора здійснюється згідно з графіком, визначеним наказом Центру.

 

7. Забезпечення доступу до публічної інформації

 

7.1. Забезпечення прозорості та відкритості роботи, створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації щодо використання бюджетних коштів, розпорядником якої є Центр, здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" та Порядку доступу до публічної інформації щодо використання бюджетних коштів, опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації, затвердженого наказом Центру.

7.2. Особа відповідальна за організацію доступу до публічної інформації щодо використання бюджетних коштів визначається наказом Центру.

7.3. Надання Центром публічної інформації щодо використання бюджетних коштів здійснюється у відповідь на інформаційний запит.

7.4. Запит на інформацію щодо використання бюджетних коштів може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися до Центру в усній формі, письмовій формі, електронною поштою, по телефону, факсом, за вибором запитувача.

7.5. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати безпосередньо у особи, відповідальної за організацію доступу до публічної інформації щодо використання бюджетних коштів.

7.6. У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити відповідальна особа з питань запитів на інформацію, обов'язково зазначивши в запиті своє ім'я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.

7.7. Письмові запити про надання публічної інформації щодо використання бюджетних коштів, надіслані поштою або надані особисто запитувачами, та запити про надання публічної інформації щодо використання бюджетних коштів, надіслані факсом або електронною поштою та адресовані керівництву Центру або Центру в цілому, отримують відповідальні працівники навчального відділу Центру та після реєстрації в Журналі реєстрації вхідної кореспонденції невідкладно (протягом однієї години з моменту отримання) передають уповноваженій особі для реєстрації та обліку в Журналі обліку інформаційних запитів

7.8. Строк розгляду запитів на інформацію щодо використання бюджетних коштів:

- розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту;

- у разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити термін розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження терміну розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

7.9. У разі, якщо звернення громадянина серед інших перелічених питань містить питання, яке має ознаки запиту щодо надання публічної інформації відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації", то таке питання розглядається разом з іншими питаннями звернення у порядку, передбаченому Законом України "Про звернення громадян".

7.10. Центр як розпорядник інформації на власному офіційному вебсайті (www.zcpk.com.ua) оприлюднює інформацію про свою діяльність, а саме:

– інформацію про організаційну структуру, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо);

– інформацію про нормативно-правові засади діяльності;

– перелік та умови отримання послуг, що надаються Центром;

– порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядника інформації, дій чи бездіяльності;

– розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установи;

– регламент Центру;

– звіти щодо використання бюджетних коштів, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію;

– інформацію про місцезнаходження Центру, поштову адресу, номери засобів зв’язку, адресу електронної пошти;

– розклад роботи та графік прийому громадян;

– іншу інформацію про діяльність Центру, порядок обов'язкового оприлюднення якої встановлений законом.

 

8. Порядок проведення нарад

 

8.1. Директор Центру, а у випадку його відсутності заступник директора, проводять наради з метою оперативного розгляду та вирішення питань пов’язаних з діяльністю Центру.

На нарадах заслуховуються звіти керівників відділів та працівників Центру про виконання планових та поточних завдань, колегіально обговорюються проблемні питання.

8.2. Рішення, прийняті на нарадах, оформлюються протоколами впродовж 2 робочих днів з дня проведення наради.

8.3. Контроль за виконанням рішень, прийнятих на нарадах здійснюється директором, заступником директора, керівниками відділів.

8.4. За результатами розгляду питань на нараді можуть видаватися в установленому порядку накази Центру.

 

9. Організація звітності в Центрі

 

9.1. Хід виконання річного плану роботи закладу, а також щомісячних робочих планів аналізується заступником директора Центру та начальником інформаційно-аналітичного відділу, про що складаються відповідні аналітичні звіти: наприкінці календарного року – щодо річного плану, та кожного поточного місяця – щодо робочих планів за попередній місяць.

Підготовлені в установленому порядку звіти подаються на затвердження директору Центра.

9.2. Хід виконання плану-графіка підвищення кваліфікації на календарний рік аналізується заступником директора Центру, заступником директора – начальником навчального відділу та начальником навчально-методичного відділу, про що складаються відповідні аналітичні звіти наприкінці календарного року, і подаються на затвердження директору Центра.

9.3. Звіти щодо діяльності закладу до вищих органів влади надаються на вимогу та в установлені ними строки.

9.4. Відомча та державна статистична звітність готується навчальним відділом та відділом бухгалтерського обліку, фінансової звітності та договірної роботи.

9.5. Заступник директора Центру безпосередньо організує та несе відповідальність за підготовку звітів про виконання річного та місячних планів роботи Центру, а також за організацію і стан статистичної звітності в Центрі.

9.6. Складання звітів про виконання річного і місячних планів роботи та статистичних звітів здійснюється в порядку, терміни та за формами, визначеними нормативно-правовими актами та відповідними розпорядчими документами.

9.7. Фінансова та бухгалтерська звітність організується згідно з відповідними документами, що регламентують порядок, терміни і форми надання бухгалтерської звітності в бюджетних установах.

9.8. Головний бухгалтер безпосередньо відповідає за організацію та своєчасність бухгалтерської та фінансової звітності перед керівними і контролюючими органами.

 

10. Порядок затвердження, внесення змін та доповнень до Регламенту

 

10.1. Затвердження Регламенту здійснюється наказом Центру.

10.2. До Регламенту можуть бути внесені зміни та доповнення, які оформлюються у вигляді письмових додатків та затверджуються наказом Центру.

10.3. З текстом Регламенту та змінами і доповненнями до нього повинні бути ознайомлені під підпис усі працівники Центру.

10.4. У разі необхідності може бути прийнято новий Регламент Центру.

 

 

Заступник директора Центру                                                  Інна КОНОНЕНКО