
ПЛАН РОБОТИ
Запорізького регіонального центру підвищення кваліфікації
на 2025 рік
|
№ з/п |
Зміст заходу |
Дата виконання |
|
1 |
2 |
3 |
|
I. Питання організаційної, інформаційно-аналітичної роботи та розвитку персоналу Центру
|
||
|
1. |
Здійснити заходи щодо забезпечення виконання актів Президента України, Кабінету Міністрів України та Національного агентства України з питань державної служби, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації, інших нормативно-правових актів з питань, що стосуються діяльності Центру.
|
впродовж року |
|
2. |
Співпрацювати з усіх напрямків діяльності Запорізького регіонального центру підвищення кваліфікації з Національним агентством України з питань державної служби (далі – НАДС) та Південно-Східним міжрегіональним управлінням НАДС, Центром адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу та Вищою школою публічного управління, регіональними центрами підвищення кваліфікації, закладами вищої освіти регіону та України, асоціаціями органів місцевого самоврядування, громадськими організаціями, у тому числі міжнародними.
|
постійно |
|
3. |
Забезпечити реалізацію плану-графіка підвищення кваліфікації державних службовців місцевих органів виконавчої влади, посадових осіб місцевого самоврядування, посадових осіб військових адміністрацій населених пунктів та депутатів місцевих рад у Запорізькому регіональному центрі підвищення кваліфікації на 2025 рік, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 29.11.2024 № 1050. |
впродовж року |
|
4. |
Здійснити заходи щодо вивчення потреб у підвищенні кваліфікації державних службовців місцевих органів виконавчої влади, посадових осіб місцевого самоврядування, посадових осіб військових адміністрацій населених пунктів та депутатів місцевих рад Запорізької області за всіма видами навчальних програм підвищення кваліфікації у Центрі в 2026 році (регіональне замовлення).
|
вересень – жовтень 2025 року |
|
5. |
Розробити та затвердити наказом Центру План заходів щодо запобігання корупції в діяльності працівників Центру на 2025 рік та забезпечити його виконання.
|
січень 2025 року, впродовж року
|
|
6. |
Брати участь у роботі нарад, засіданнях робочих груп, інших комунікативних заходах, що відповідають статутним завданням Центру, в тому числі в громадських заходах на місцевому рівні.
|
впродовж року |
|
7. |
Забезпечити якісний добір викладачів відповідно до змісту, мети, організаційних форм навчання, з урахуванням профілів фахової підготовки, досвіду викладацької діяльності та навчання дорослих, практичного досвіду роботи в державних органах, органах місцевого самоврядування. Укладати з ними угоди в установленому чинним законодавством України порядку.
|
впродовж року |
|
8. |
Здійснити заходи щодо підвищення кваліфікації державних службовців – працівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій за загальними та спеціальними програмами підвищення кваліфікації в контексті ст. 48 Закону України "Про державну службу". Забезпечити своєчасне укладання із замовниками навчання договорів про надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації та забезпечити їх якісне виконання.
|
впродовж року |
|
9. |
Забезпечити розвиток персоналу Центру, зокрема, постійно здійснювати організаційно-фінансові заходи щодо підвищення кваліфікації адміністративно-управлінського персоналу закладу.
|
впродовж року |
|
10. |
Здійснювати моніторинг виконання місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування плану-графіка підвищення кваліфікації на
|
впродовж року
|
|
11. |
Відповідно до графіку надання до вищих органів влади інформації щодо діяльності Центру у 2025 році забезпечити своєчасну підготовку та надання статистичних, аналітичних звітів, відповідних інформацій про роботу закладу.
|
впродовж року |
|
12. |
Забезпечити організацію роботи зі зверненнями громадян у Центрі та доступу до публічної інформації відповідно до норм чинного законодавства України, з особливостями, встановленими під час дії правового режиму воєнного стану.
|
впродовж року |
|
13. |
Розробити та погодити з НАДС проєкт плану-графіка підвищення кваліфікації на |
ІV квартал 2025 року
|
|
14. |
Розробити, погодити в установленому порядку проєкт Плану роботи Центру на
|
грудень 2025 року |
|
15. |
Забезпечити перегляд номенклатури справ Центру і здійснити відповідні заходи щодо її оновлення.
|
листопад 2025 року |
|
16. |
Вживати заходів щодо ефективного використання інформаційних електронних ресурсів з метою оновлення науково-методичних та інформаційно-довідникових матеріалів.
|
впродовж року |
|
17. |
В рамках внутрішньої системи забезпечення якості підвищення кваліфікації, зокрема, з метою визначення ефективності освітнього процесу та рівня задоволеності учасників професійного навчання організацією підвищення кваліфікації, оцінювання якості роботи викладачів, внесення коректив до організації та змісту навчання забезпечити проведення анонімного анкетування слухачів Центру та підготовку аналітичної інформації за результатами даного анкетування у кожній навчальній групі. |
впродовж року |
|
18. |
Здійснювати комплекс заходів щодо роботи з персональними даними, які обробляються в Центрі.
|
впродовж року
|
|
19. |
Забезпечувати присутність Центру в медіа просторі шляхом інформаційного наповнення та технічного супроводу вебсайту закладу, відповідної сторінки Facebook, вебпорталу управління знаннями у сфері професійного навчання "Портал управління знаннями" НАДС. Систематично здійснювати оновлення інформаційних матеріалів відповідно до їх актуальності та з урахуванням особливостей висвітлення інформації в умовах воєнного стану.
|
впродовж року |
|
20. |
Забезпечити підготовку звітних матеріалів (звіту) за підсумками роботи Центру в 2024 році з метою оновлення інформаційних стендів закладу та відповідних рубрик на офіційному вебсайті Центру.
|
січень – лютий 2025 року |
|
21. |
Забезпечити участь працівників Центру у спільних комунікативних заходах з НАДС, Вищою школою публічного управління, регіональними центрами підвищення кваліфікації з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (відеоконференціях, вебінарах та ін.).
|
впродовж року |
|
22. |
Продовжити активну співпрацю із Запорізькою обласною профорганізацією працівників держустанов.
|
|
|
II. Питання навчальної та методичної роботи Центру
|
||
|
1. |
Продовжити розробку та погодження в установленому порядку загальних та спеціальних програм підвищення кваліфікації відповідно до наказу НАДС від |
впродовж року |
|
2. |
З метою актуалізації змісту навчання при розробці загальних та спеціальних програм підвищення кваліфікації враховувати рекомендації НАДС, у т.ч. переліки пріоритетних напрямів (тем) підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад за загальними професійними (сертифікатними) та короткостроковими програмами у 2025 році, затверджені наказом НАДС від 30.07.2024 № 111-24, та фактичні потреби місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування (регіональні потреби).
|
впродовж року |
|
3. |
Забезпечити розробку та оформлення навчально-методичних матеріалів (навчальних, навчально-методичних, практичних посібників, методичних рекомендацій); інформаційно-довідкових матеріалів (глосаріїв, словників); практикумів (збірників вправ, ситуаційних завдань, інструкцій до ділових ігор, виконання групових завдань та іншого виду практичних робіт, робочих зошитів, дидактичних матеріалів).
|
впродовж року |
|
4. |
Продовжити роботу щодо систематизації переліку загальних та спеціальних програм підвищення кваліфікації Центру та підтримувати в актуальному стані каталог таких програм. Популяризувати каталог серед замовників навчання, спрямовуючи зусилля на розвиток професійних компетентностей публічних службовців та створення умов для їх ефективного, безперервного, цілеспрямованого процесу особистісного та професійного зростання; підвищення їх готовності до професійної діяльності у швидкозмінних умовах з новими викликами та стабільного забезпечення функцій держави та місцевого самоврядування; набуття та вдосконалення ними сучасних професійних компетентностей, необхідних для післявоєнного відновлення та розвитку України, побудови спроможної сервісної та цифрової держави, яка забезпечує захист інтересів громадян на основі європейських стандартів та досвіду.
|
впродовж року |
|
5. |
Продовжити впровадження дистанційних та цифрових форматів надання освітніх послуг, в тому числі з використанням програми Zoom, вебпорталу управління знаннями у сфері професійного навчання "Портал управління знаннями" НАДС, інших онлайн платформ.
|
впродовж року |
|
6. |
Розробити / оновити та погодити в установленому порядку загальні професійні та короткострокові програми підвищення кваліфікації відповідно до тематичних напрямів, означених відповідними органами влади для виконання на регіональному рівні.
|
впродовж року |
|
7. |
Забезпечити реалізацію загальних професійних (сертифікатних) програм підвищення кваліфікації: – державних службовців, які займають посади державної служби категорії "Б" (не рідше одного разу на три роки); – державних службовців, які займають посади державної служби категорії "В" (не рідше одного разу на три роки); – посадових осіб місцевого самоврядування (не рідше одного разу на три роки); – державних службовців, вперше призначених на посаду державної служби категорії "Б"; –державних службовців, вперше призначених на посаду державної служби категорії "В"; – посадових осіб місцевого самоврядування, вперше призначених на посади в органах місцевого самоврядування.
Здійснити організаційні та методичні заходи щодо реалізації загальних професійних (сертифікатних) програм підвищення кваліфікації "Англійська мова професійного спрямування: Public relations (PR) (Зв'язки з громадськістю)" та "Англійська мова професійного спрямування: менеджмент" за вечірньою формою навчання.
|
впродовж року
|
|
8. |
З метою вдосконалення професійних компетентностей публічних службовців за напрямом підвищення кваліфікації "антикорупційна тематика (доброчесність, запобігання корупції, стандарти доброчесної та етичної поведінки)" забезпечити підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, посадових осіб військових адміністрацій населених пунктів та депутатів місцевих рад за загальною професійною (сертифікатною) програмою підвищення кваліфікації "Запобігання корупції та впровадження стандартів доброчесності на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування" та загальними короткостроковими програмами: "Запобігання корупції в публічному управлінні", "Конфлікт інтересів на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування: шляхи запобігання та врегулювання", "Фінансовий контроль як превентивний антикорупційний механізм: вимоги національного законодавства". |
впродовж року
|
|
|
У співпраці з Південно-Східним міжрегіональним управлінням НАДС забезпечити проведення навчальних заходів з актуальних питань проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування шляхом реалізації загальних програм підвищення кваліфікації "Актуальні питання діяльності служб управління персоналом" та "Діяльність служб управління персоналом органів місцевого самоврядування: сучасні виклики".
|
впродовж року
|
|
9. |
Забезпечити проведення навчання за загальними та спеціальними короткостроковими програмами з підвищення рівня професійних компетентностей: – "Ділове українське мовлення в публічному управлінні"; – "Мовна стійкість державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування"; – "Ділове листування та цифровий етикет"; – "Ділова комунікація та культура мовлення" – "Загальна адміністративна процедура"; – "Здійснення правотворчої діяльності на місцевому рівні"; – "Правові засади публічного управління в умовах децентралізації влади, цифрової трансформації та кризових умовах воєнного стану"; – "Європейська інтеграція України: нові виклики та перспективи" – "Реалізація стратегії євроатлантичної інтеграції України: реалії та перспективи"; – "Майстерність публічного виступу"; – "Ораторська майстерність публічного службовця"; – "Формування іміджу в сучасних реаліях"; – "Основи ділової та публічної комунікації"; – "Культура і тактика ділових переговорів"; – "Організаційна культура публічної служби"; – "Інформаційно-комунікаційні технології сучасної медіареальності"; – "Підготовка інформаційних повідомлень у форматі легкого читання"; –"Сучасний діловий протокол та етикет"; – "Комунікації в органах публічної влади"; – "Інформаційна гігієна та медіадидактика"; – "Медіастійкість та медіаімунітет"; – "Медіація як ефективний інструмент врегулювання конфліктів"; – "Діалог як дієвий спосіб запобігання та розв'язання конфліктів"; – "Розвиток лідерства на публічній службі"; – "Професійне вигорання публічного службовця: шляхи подолання та методи профілактики"; – "Прийняття ефективних рішень"; – "Впровадження змін та інновацій"; – "Сприйняття змін та інновацій"; – "Стресостійкість як компонент професійної компетентності публічного службовця в умовах воєнного стану"; – "Забезпечення захисту прав громадян України інструментами міжнародного гуманітарного права"; – "Інформаційна безпека: типи загроз та способи захисту українця"; – "Кібербезпека: ризики, профілактика, перспективи"; – "Захист персональних даних та інформаційна безпека: реалії, виклики, перспективи"; – "Застосування штучного інтелекту: функціонал та особливості"; – "Використання сервісів "Google" у роботі державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування"; – "Використання інструментів Microsoft Excel для оптимізації роботи публічних службовців"; – "Реалізація державної політики на регіональному та місцевому рівнях в умовах сучасних викликів"; – "Управління державними інвестиціями"; – "Моніторинг та оцінювання програм та проєктів"; – "Особливості проведення аналізу витрат і вигод інвестиційних проєктів, які реалізуються за кошти міжнародних фінансових організацій"; – "Стратегічні комунікації в органах публічної влади"; – "Співпраця з іноземними партнерами та міжнародними організаціями задля відновлення та розвитку держави"; – "Економічна безпека територіальних громад на основі спроможностей"; – "Здійснення публічних закупівель: правові та практичні аспекти"; – "Управління бюджетом територіальної громади"; – "Особливості врегулювання земельних відносин в період дії воєнного стану"; – "Утвердження громадянського суспільства – гарантія демократичного розвитку України"; – "Зв’язки з громадськістю та антикризові комунікації в управлінській діяльності органів публічної влади"; – "Дотримання прав людини та протидія дискримінації"; – "Забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків: впровадження ґендерних підходів у діяльність органів публічної влади"; – "Запобігання і протидія торгівлі людьми"; – "Актуальні питання впровадження змін у сфері захисту прав дітей"; – "Соціальна інклюзія: забезпечення прав осіб з інвалідністю".
|
впродовж року
|
|
10. |
Продовжити практику проведення навчальних заходів за типовими загальними програмами підвищення кваліфікації, затвердженими НАДС, та розробленими Центром на їх основі програмами, зокрема: "Виявлення і реагування на випадки сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом, та надання допомоги постраждалим", "Молодіжна політика, заснована на підходах участі, та молодіжна робота", "Організація роботи щодо забезпечення права на доступ до публічної інформації в органах державної влади та органах місцевого самоврядування", "Закон України "Про службу в органах місцевого самоврядування": новели та етапи реалізації".
|
впродовж року
|
|
11. |
Продовжити співпрацю з юридичним факультетом Запорізького національного університету, представництвом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини у Запорізькій області, Запорізьким обласним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки в частині реалізації навчальних програм підвищення кваліфікації для публічних службовців регіону та організації комунікативних заходів.
|
впродовж року |
|
12. |
Здійснювати заходи щодо забезпечення участі в освітньому процесі Центру провідних науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти та їх професійного розвитку шляхом залучення до навчання за тренінговими програмами, у т.ч. за дистанційними курсами навчання.
|
впродовж року |
|
13. |
Постійно вживати заходів щодо залучення до участі в освітньому процесі Центру в якості викладачів-практиків висококваліфікованих фахівців з практичним досвідом роботи у відповідних сферах діяльності, зокрема, керівників органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад, експертів, представників правоохоронних органів та адвокатури, а також комунальних установ та закладів, інститутів громадянського суспільства, благодійних фондів.
|
впродовж року |
|
14. |
З метою практичної спрямованості та максимального наближення змісту навчальних програм до реальних потреб органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування активно співпрацювати з апаратом та структурними підрозділами облдержадміністрації, райдержадміністрацій та органами місцевого самоврядування області, а також військовими адміністраціями населених пунктів.
|
впродовж року |
|
15. |
Співпрацювати з викладачами-науковцями та викладачами-практиками щодо підготовки науково-методичних матеріалів для слухачів Центру; сприяти їх участі в роботі круглих столів, відеоконференцій, вебінарів тощо.
|
впродовж року |
|
16. |
Підготувати та здійснити видання навчально-методичних матеріалів за основними тематичними напрямами навчання.
|
впродовж року |
|
17. |
Здійснювати розробку, систематизацію та поповнення розроблених навчально-методичних та презентаційних матеріалів в електронному вигляді.
|
впродовж року |
|
18. |
Надавати методично-консультаційну допомогу органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування, керівникам підприємств і організацій з питань розвитку персоналу, зокрема, щодо підвищення їх кваліфікації, рівня професійних компетентностей, методики організації самоосвіти тощо, а також надавати консультативну допомогу місцевим радам з питань діяльності органів місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування, у тому числі під час війни.
|
впродовж року |
|
19. |
Забезпечити доступ учасників професійного навчання до наявних електронних ресурсів Центру з урахуванням напрямів підготовки фахівців за всіма видами програм підвищення кваліфікації.
|
впродовж року |
|
20. |
Здійснювати оновлення і розробку реєстраційних анкет, тестів вхідного, поточного та підсумкового контролю знань учасників професійного навчання, вимог до написання підсумкових робіт, анкет-відгуків, розробки презентацій, фахових рекомендацій та ін., у тому числі із застосуванням сучасних інформаційних технологій.
|
впродовж року |
|
21. |
Надавати допомогу викладачам у розробці та виготовленні ілюстративно-дидактичного матеріалу, підготовці мультимедійних презентацій та інших методичних матеріалів в електронному вигляді. Сприяти використанню ними технічних засобів навчання. |
впродовж року |
|
III. Питання фінансово-господарської та правової діяльності Центру
|
||
|
1. |
Здійснювати постійний контроль за дотриманням фінансової дисципліни. Систематично аналізувати фінансові ресурси Центру з метою раціонального використання бюджетних коштів, спрямування їх на зміцнення матеріально-технічної бази та забезпечення розвитку закладу.
|
впродовж року |
|
2. |
Здійснити прогнозні розрахунки та вжити заходів щодо передбачення в кошторисі закладу на 2026 рік видатків, необхідних для забезпечення якості освітньої діяльності Центру, як провайдера надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації.
|
ІV квартал 2025 року |
|
3. |
Розробити та затвердити в установленому порядку Річний план закупівель Центру. Здійснити заходи щодо його розміщення на майданчику "Держзакупівлі Онлайн" системи електронних закупівель ProZorro.
|
І квартал 2025 року |
|
4. |
Здійснювати закупівлі товарів, робіт та послуг відповідно до чинного законодавства України.
|
впродовж року |
|
5. |
Забезпечити, в межах наявного фінансування, придбання навчально-методичних видань з метою поповнення бібліотечного фонду Центру.
|
впродовж року |
|
6. |
Забезпечити постійне оприлюднення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів Е-Data інформації щодо бюджетних призначень Центру та їх використання.
|
впродовж року |
|
7. |
Забезпечити своєчасну підготовку і надання бухгалтерських звітів до відділу фінансового забезпечення апарату облдержадміністрації, Головного управління Державної казначейської служби України у Запорізькій області, Головного управління ДПС у Запорізькій області.
|
впродовж року |
|
8. |
Здійснювати ведення договірної роботи та забезпечити своєчасне укладення договорів з суб’єктами господарювання з метою забезпечення ефективної діяльності Центру, як закладу післядипломної освіти.
|
впродовж року |
|
9. |
Забезпечити своєчасну виплату заробітної плати працівникам закладу у строки, визначені чинним законодавством України та Колективним договором Центру на 2020-2023 роки, зі змінами, з урахуванням особливостей під час дії правового режиму воєнного стану.
|
впродовж року |
|
10. |
Здійснювати виплату винагороди за надані освітні послуги / послуги викладачам закладу відповідно до угод цивільно-правового характеру.
|
впродовж року |
|
11. |
Забезпечити своєчасне проведення інвентаризації основних засобів, малоцінних необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей Центру та надання необхідної звітності з означеного питання.
|
один раз на рік |
|
12. |
Забезпечити якісну роботу технічних засобів навчання, їх своєчасну профілактику, безперебійну роботу наявної оргтехніки, комп’ютерного обладнання. Систематично вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи наявної техніки, придбання, встановлення та використання сучасного ліцензійного програмного забезпечення.
|
впродовж року
|
|
13. |
Забезпечити своєчасне надання звітної інформації до відповідних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки.
|
впродовж року |
|
14. |
Здійснити реалізацію заходів щодо дотримання правил безпеки життєдіяльності працівниками Центру, а також забезпечити виконання планів заходів з питань пожежної безпеки та цивільного захисту на 2025 рік. |
впродовж року |
|
15. |
Забезпечити проведення заходів з охорони праці. В межах затверджених асигнувань здійснити укомплектування аптечки та придбання миючих засобів.
|
впродовж року |









