Громадянин може звернутися до

Запорізького регіонального центру підвищення кваліфікації (далі – Центр):

 

1) Письмово поштою, за адресою: вул. Шкільна, буд. 1, м. Запоріжжя, 69095, або передавши звернення до Центру особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.*

 

Формат заяви:

 

 

 

 

       Запорізький регіональний центр підвищення кваліфікації

 

 

 

 

 

__________________________________

       (прізвище, ім’я, по батькові громадянина)

 

 

 

 

 

Адреса місця проживання: __________________________________

 

 

 

 

 

Контактний телефон (за згодою): __________________________________

 

 

 

 

 

Категорія заявника (за згодою):

__________________________________

(інвалід I групи;  інвалід II групи; інвалід III групи; інвалід Великої Вітчизняної війни; інвалід війни; учасник бойових дій; ветеран праці; особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи; учасник ліквідації наслідків аварії  на  Чорнобильській АЕС; одинока мати; учасник війни; дитина війни; мати-героїня; багатодітна сім'я; дитина-інвалід; дитина; Герой України; Герой Радянського Союзу;

Герой Соціалістичної Праці; інші категорії)

 

 

 

 

 

Соціальний стан заявника (за згодою):

__________________________________

 (працівник бюджетної сфери; державний службовець; робітник; безробітний; підприємець; пенсіонер; селянин; військовослужбовець; учень, студент; служитель релігійної організації; інші)

 

 

 

Зміст заяви.

 

Я, надаю згоду на обробку моїх персональних даних фахівцями Запорізького регіонального центру підвищення кваліфікації  у відповідності до вимог чинного законодавства України.

 

Просимо в кінці звернення вказати як надіслати відповідь – поштою або електронною поштою, вказавши адресу.

 

Дата, особистий підпис, ініціали, прізвище

 

 

 

 

2) Письмово в електронній формі.*

Адреса електронної пошти для подання звернень громадян: centerzapsich_1@ukr.net

 

Формат звернення в електронній формі:

 

 

 

 

Запорізький регіональний центр підвищення кваліфікації

 

 

 

 

 

__________________________________

     (прізвище, ім’я, по батькові громадянина)

 

 

 

 

 

Адреса місця проживання: __________________________________

 

 

 

 

 

Електронна поштова адреса:

__________________________________

 

 

 

 

 

Контактний телефон (за згодою): __________________________________

 

 

 

 

 

Категорія заявника (за згодою):

__________________________________

(інвалід I групи;  інвалід II групи; інвалід III групи; інвалід Великої Вітчизняної війни; інвалід війни; учасник бойових дій; ветеран праці; особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи; учасник ліквідації наслідків аварії  на  Чорнобильській АЕС; одинока мати; учасник війни; дитина війни; мати-героїня; багатодітна сім'я; дитина-інвалід; дитина; Герой України; Герой Радянського Союзу; Герой Соціалістичної Праці; інші категорії)

 

 

 

 

 

Соціальний стан заявника (за згодою):

__________________________________

 (працівник бюджетної сфери; державний службовець; робітник; безробітний; підприємець; пенсіонер; селянин; військовослужбовець; учень, студент; служитель релігійної організації; інші)

 

 

 

Зміст заяви.

 

Я, надаю згоду на обробку моїх персональних даних фахівцями Запорізького  регіонального центру підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства України.

 

Просимо в кінці звернення вказати як надіслати відповідь – поштою або електронною поштою.

         

 

3) Усно телефоном.*

Номер телефону, за яким приймаються усні звернення громадян: (061) 787-46-36.

 

4) На особистому прийомі громадян керівництвом Центру, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Шкільна, буд. 1 (кімн. 46, 45).*

Графік особистого прийому громадян розміщено в розділі меню Веб-сайту Центру «Звернення громадян».

 

* З 28.10.2015 усні звернення громадян, які подані за допомогою засобів телефонного зв’язку, та електронні звернення розглядаються згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян». На них надається письмова відповідь у встановлений законом термін (поштою або електронною поштою) на офіційному бланку закладу за підписом відповідальної посадової особи.

 

Нагадуємо, що згідно з вимогами законодавства при поданні усного звернення або у зверненні обов’язково вказуються: прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина та зміст звернення.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Анонімні звернення (без зазначення прізвища, ім’я, по-батькові, місця проживання громадянина; не підписані автором (авторами) (щодо письмових звернень)), а також звернення, в яких відсутній зміст (опис конкретної проблеми, яка підлягає вирішенню), розгляду не підлягають.

 

Просимо у зверненнях вказувати:

- номер контактного телефону (для прискорення розгляду звернення та можливості оперативного зворотного зв’язку із громадянином);

- категорію, соціальний стан громадянина (для внесення інформації до Журналів, ведення яких передбачено інструкцією з діловодства за зверненнями громадян, та підготовки інформацій щодо звернень громадян);

- як надіслати відповідь – поштою або електронною поштою, вказавши адресу;