Громадянин може звернутися до
Запорізького регіонального центру підвищення кваліфікації (далі – Центр):
1) Письмово поштою, за адресою: вул. Шкільна, буд. 1, м. Запоріжжя, 69095, або передавши звернення до Центру особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.*
Формат заяви: |
|
|
|
|
Запорізький регіональний центр підвищення кваліфікації |
|
|
|
|
|
__________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові громадянина) |
|
|
|
|
|
Адреса місця проживання: __________________________________ |
|
|
|
|
|
Контактний телефон (за згодою): __________________________________ |
|
|
|
|
|
Категорія заявника (за згодою): __________________________________ (інвалід I групи; інвалід II групи; інвалід III групи; інвалід Великої Вітчизняної війни; інвалід війни; учасник бойових дій; ветеран праці; особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи; учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС; одинока мати; учасник війни; дитина війни; мати-героїня; багатодітна сім'я; дитина-інвалід; дитина; Герой України; Герой Радянського Союзу; Герой Соціалістичної Праці; інші категорії) |
|
|
|
|
|
Соціальний стан заявника (за згодою): __________________________________ (працівник бюджетної сфери; державний службовець; робітник; безробітний; підприємець; пенсіонер; селянин; військовослужбовець; учень, студент; служитель релігійної організації; інші) |
|
|
|
Зміст заяви. |
||
|
||
Я, надаю згоду на обробку моїх персональних даних фахівцями Запорізького регіонального центру підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства України. |
||
|
||
Просимо в кінці звернення вказати як надіслати відповідь – поштою або електронною поштою, вказавши адресу. |
||
|
||
Дата, особистий підпис, ініціали, прізвище |
2) Письмово в електронній формі.*
Адреса електронної пошти для подання звернень громадян: centerzapsich_1@ukr.net
Формат звернення в електронній формі: |
|
|
||
|
|
Запорізький регіональний центр підвищення кваліфікації |
||
|
|
|
||
|
|
__________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові громадянина) |
||
|
|
|
||
|
|
Адреса місця проживання: __________________________________ |
||
|
|
|
||
|
|
Електронна поштова адреса: __________________________________ |
||
|
|
|
||
|
|
Контактний телефон (за згодою): __________________________________ |
||
|
|
|
||
|
|
Категорія заявника (за згодою): __________________________________ (інвалід I групи; інвалід II групи; інвалід III групи; інвалід Великої Вітчизняної війни; інвалід війни; учасник бойових дій; ветеран праці; особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи; учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС; одинока мати; учасник війни; дитина війни; мати-героїня; багатодітна сім'я; дитина-інвалід; дитина; Герой України; Герой Радянського Союзу; Герой Соціалістичної Праці; інші категорії) |
||
|
|
|
||
|
|
Соціальний стан заявника (за згодою): __________________________________ (працівник бюджетної сфери; державний службовець; робітник; безробітний; підприємець; пенсіонер; селянин; військовослужбовець; учень, студент; служитель релігійної організації; інші) |
||
|
|
|
||
Зміст заяви. |
||||
|
||||
Я, надаю згоду на обробку моїх персональних даних фахівцями Запорізького регіонального центру підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства України. |
||||
|
||||
Просимо в кінці звернення вказати як надіслати відповідь – поштою або електронною поштою. |
||||
3) Усно телефоном.*
Номер телефону, за яким приймаються усні звернення громадян: (061) 787-46-36.
4) На особистому прийомі громадян керівництвом Центру, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Шкільна, буд. 1 (кімн. 46, 45).*
Графік особистого прийому громадян розміщено в розділі меню Веб-сайту Центру «Звернення громадян».
* З 28.10.2015 усні звернення громадян, які подані за допомогою засобів телефонного зв’язку, та електронні звернення розглядаються згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян». На них надається письмова відповідь у встановлений законом термін (поштою або електронною поштою) на офіційному бланку закладу за підписом відповідальної посадової особи.
Нагадуємо, що згідно з вимогами законодавства при поданні усного звернення або у зверненні обов’язково вказуються: прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина та зміст звернення.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Анонімні звернення (без зазначення прізвища, ім’я, по-батькові, місця проживання громадянина; не підписані автором (авторами) (щодо письмових звернень)), а також звернення, в яких відсутній зміст (опис конкретної проблеми, яка підлягає вирішенню), розгляду не підлягають.
Просимо у зверненнях вказувати:
- номер контактного телефону (для прискорення розгляду звернення та можливості оперативного зворотного зв’язку із громадянином);
- категорію, соціальний стан громадянина (для внесення інформації до Журналів, ведення яких передбачено інструкцією з діловодства за зверненнями громадян, та підготовки інформацій щодо звернень громадян);
- як надіслати відповідь – поштою або електронною поштою, вказавши адресу;