
Пріоритетними в діяльності Центру залишаються питання розвитку персоналу, зокрема, підвищення рівня професійних компетентностей фахівців, у т.ч. і керівництва закладу, та їх активна участь у комунікативних та громадських заходах. Так, впродовж 2024 року:
Директор Центру:
І. Підвищила кваліфікацію за програмою "Управління закладом освіти" для керівників підрозділу у сфері освіти та виробничого навчання.
ІІ. Взяла участь:
1) у роботі науково-практичного круглого столу "Службове право: ефективні моделі викладання, дослідження та застосування", організованого Київським національним університетом ім. Тараса Шевченка, Національною академією правових наук України, ЗНУ, Національним юридичним університетом ім. Ярослава Мудрого;
2) у засіданнях робочої групи (до складу якої включена наказом НАДС) з проведення дослідження та розроблення Методичних рекомендацій щодо інклюзивності системи професійного навчання;
3) у роботі Літньої школи тренерської майстерності, організованої НАДС у партнерстві з міжнародними організаціями;
4) у робочій зустрічі з секретарем Запорізької міської ради, організованої Запорізькою обласною радою профспілок;
5) у вебінарі "Умови участі в конкурсі та успішний досвід впровадження кращих практик освітніх інновацій", організованого та проведеного НАДС;
6) у роботі щорічного Рішельє-форуму публічної служби "Публічна служба України в умовах війни: переосмислення ідентичності", організованого та проведеного НАДС;
7) у XІ-ій Міжнародній науковій конференції "Муніципальні читання імені Антона Кохановського", організованій Чернівецьким регіональним центром підвищення кваліфікації;
8) у роботі круглого столу "Публічна служба без бар’єрів", організованого та проведеного НАДС;
9) у нетворкінгу "Цифровізація освітнього процесу: практичні кейси" організованого та проведеного НАДС;
10) у ХІІІ щорічній міжнародній науково-практичній конференції "Розумовські зустрічі", організованій Чернігівським регіональним центром підвищення кваліфікації за сприяння Чернігівської облдержадміністрації, Чернігівської обласної ради та підтримки фонду Ганнса Зайделя;
11) у четвертому засіданні Координаційного штабу впровадження Закону України від 02 травня 2023 року № 3077-ІХ "Про службу в органах місцевого самоврядування" при НАДС;
12) у вебінарі "Якість підвищення кваліфікації публічних службовців: результати загальнодержавного моніторингу (2024 р.)", який проводився НАДС.
Заступник директора Центру:
І. Підвищила кваліфікацію:
1) за програмою "Управління закладом освіти" для керівників підрозділу у сфері освіти та виробничого навчання;
2) за загальними короткостроковими програмами підвищення кваліфікації:
– "Загальна адміністративна процедура";
– "Мовна стійкість державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування";
3) за спеціальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації "Здійснення правотворчої діяльності на місцевому рівні".
ІІ. Пройшла навчання:
1) за онлайн-курсом на вебсайті НАЗК "Розбудова доброчесних організацій";
2) на платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus за онлайн-курсами:
1. "Як протидіяти сексуальному насильству, пов'язаному з війною, та надавати допомогу постраждалим: що має знати кожен та кожна";
2. "Міжнародне гуманітарне право у професійній діяльності публічних службовців";
3. "Торгівля людьми: як захистити себе та близьких".
ІІІ. Взяла участь:
1) у роботі дискусійної платформи "Просторовий розвиток територій в умовах релокації бізнесу", створеній Інженерним навчально-науковим інститутом ім. Юрія Потебні ЗНУ;
2) в обговоренні презентації результатів Всеукраїнського дослідження, яке реалізоване у листопаді – грудні 2023 року Програмою Ради Європи "Посилення доброго демократичного врядування і cтійкості в Україні" за сприяння всеукраїнських асоціацій органів місцевого самоврядування на замовлення НАДС;
3) у вебінарі "Умови участі в конкурсі та успішний досвід впровадження кращих практик освітніх інновацій", організованого та проведеного НАДС;
4) у роботі круглого столу "Публічна служба без бар’єрів", організованого та проведеного НАДС;
5) у нетворкінгу "Цифровізація освітнього процесу: практичні кейси" організованого та проведеного НАДС;
6) у вебінарі "Електронне декларування як запорука фінансової доброчесності: еволюція, спрощення та автоматизація", який проводився НАЗК в межах Тижня доброчесності.
Заступник директора – начальник навчального відділу:
І. Підвищила кваліфікацію:
1) за програмою "Управління закладом освіти" для керівників підрозділу у сфері освіти та виробничого навчання;
2) за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації "Мовна стійкість державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування".
ІІ. Взяла участь:
1) у презентації результатів моніторингу виконання Обласного плану дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 "Жінки, мир, безпека" на період до 2025 року, який проводився Коаліцією "Запоріжжя 1325";
2) в обговоренні презентації результатів Всеукраїнського дослідження, яке реалізоване у листопаді – грудні 2023 року Програмою Ради Європи "Посилення доброго демократичного врядування і cтійкості в Україні" за сприяння всеукраїнських асоціацій органів місцевого самоврядування на замовлення НАДС;
3) у роботі Літньої школи тренерської майстерності, організованої НАДС у партнерстві з міжнародними організаціями;
4) у вебінарі "Умови участі в конкурсі та успішний досвід впровадження кращих практик освітніх інновацій", організованого та проведеного НАДС;
5) у роботі круглого столу "Публічна служба без бар’єрів", організованого та проведеного НАДС;
6) у нетворкінгу "Цифровізація освітнього процесу: практичні кейси" організованого та проведеного НАДС;
7) у вебінарі "Електронне декларування як запорука фінансової доброчесності: еволюція, спрощення та автоматизація", який проводився НАЗК в межах Тижня доброчесності;
8) у презентації книги з СНПК "Україна не мовчить" і обговорення діяльності в сфері СНПК в Запорізькій області, яка проводилася Коаліцією «Запоріжжя 1325» в рамках міжнародної кампанії "16 днів проти насильства";
9) у фінальному заході з презентації результатів проєкту "Комплексне реагування на виклики гендерно-зумовленого насильства в громадах Запорізької області", який впроваджувався ГО "Безпечний простір" у партнерстві з CARE Ukraine за підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини;
10) у вебінарі "Якість підвищення кваліфікації публічних службовців: результати загальнодержавного моніторингу (2024 р.)", який проводився НАДС;
11) у робочій зустрічі з Коаліцією «Запоріжжя 1325» на тему "Можливості та виклики, підбиття результатів 2024 року і планування роботи Коаліції «Запоріжжя 1325» на 2025 рік".
Головний бухгалтер Центру взяла участь у вебінарах:
1. "Інвентаризація у бюджетній установі: коротко про важливе";
2. "Благодійна допомога у бюджетній установі: особливості відображення в обліку".
Начальник навчально-методичного відділу:
І. Підвищила кваліфікацію:
1) за програмою "Управління закладом освіти" для керівників підрозділу у сфері освіти та виробничого навчання;
2) за загальною професійною (сертифікатною) програмою підвищення кваліфікації "Запобігання корупції та впровадження стандартів доброчесності на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування";
3) за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації "Мовна стійкість державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування".
ІІ. Пройшла навчання:
1) на освітній онлайн платформі "Зрозуміло!" за онлайн-курсом "ProKrym: державна політика реінтеграції Криму";
2) на платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus за онлайн-курсом "Безпека в інтернеті під час війни: практичний курс".
ІІІ. Взяла участь у презентації результатів діяльності проєкту "Жінки. Мир. Безпека: діємо разом", під час якого було висвітлено результати моніторингу виконання Обласного плану дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 "Жінки, мир, безпека" на період до 2025 року.
Начальник експлуатаційно-технічного відділу взяв участь:
1) у робочій зустрічі з секретарем Запорізької міської ради, організованої Запорізькою обласною радою профспілок;
2) у вебінарі "Інвентаризація у бюджетній установі: коротко про важливе";
3) у черговому V пленумі Запорізької обласної профспілкової організації працівників державних установ України.
Провідний фахівець-бухгалтер взяла участь у вебінарах:
1. "Інвентаризація у бюджетній установі: коротко про важливе";
2. "Благодійна допомога у бюджетній установі: особливості відображення в обліку";
3. "Організація та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних органами публічної влади: практичний аспект".
Завідувач господарства взяв участь у вебінарі "Інвентаризація у бюджетній установі: коротко про важливе".









