Питання розвитку персоналу, зокрема, підвищення рівня професійних компетентностей фахівців, у т.ч. і керівництва закладу, активна участь у комунікативних та громадських заходах, залишаються пріоритетними в діяльності Центру, зокрема, впродовж 2022 року:

 

1. Директор Центру:

– взяла участь:

1) у роботі постійно діючої робочої групи з розробки та впровадження обласного плану дій на 2021 і 2022 роки щодо реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року;

2) у презентації ініціатив, спрямованих на локалізацію Національного плану дій з виконання резолюції Ради Безпеки ООН 1325 "Жінки, мир, безпека" на період до 2025 року (НПД) в 13 областях України, організованій Міжнародним благодійним фондом "Український жіночий фонд";

3) у засіданні Координаційної ради з питань професійного навчання публічних службовців НАДС;

4) у міжрегіональному експертному круглому столі "Підвищення професійного рівня публічних службовців в умовах російської агресії", організованого Чернівецьким РЦПК спільно з Департаментом освіти і науки Чернівецької ОВА та Києво-Могилянською школою врядування імені Андрія Мелешевича Національного університету "Києво-Могилянська академія";

5) у вебінарі "Особливості забезпечення якості освітніх послуг із підвищення кваліфікації публічних службовців в умовах воєнного стану та післявоєнний період", який проведено НАДС;

6) у роботі міжрегіонального експертного круглого столу "Підвищення професійного рівня публічних службовців в умовах російської агресії", який організовано та проведено НАДС;

7) у роботі круглого столу "Державна служба в кризовий та посткризовий періоди", який організовано та проведено НАДС;

8) у робочому засіданні керівництва облдержадміністрації та обласної ради щодо заслуховування керівників бюджетних установ, які утримуються з обласного бюджету;

9) у засіданні координаційно-дорадчої ради з питань управління обʼєктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Запорізької області;

10) у щорічному Рішельє-форумі "Архітектура нової моделі публічної служби";

11) у семінарі "Відповідальне лідерство – основа побудови ґендерно орієнтованого врядування", який проведено НАДС в рамках щорічного Рішельє-форуму;

12) у XІ міжнародній науково-практичній конференції "Розумовські читання", яка організована дослідницькою службою Верховної Ради України, Києво-Могилянською школою врядування імені Андрія Мелешевича Національного університету «Києво-Могилянська академія», Чернігівським РЦПК, Сіверським інститутом регіональних досліджень, за сприяння Чернігівської облдержадміністрації, Чернігівської обласної ради та підтримки фонду Ганнса Зайделя (Німеччина, Баварія);

13) у засіданні робочої групи Запорізької обласної ради з питань планування коштів обласного бюджету в 2023 році;

14) у засіданні Координаційної ради з питань професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад при НАДС.

 

2. Заступник директора Центру:

– пройшла навчання:

1) на освітній платформі "Дія. Цифрова освіта" Міністерства цифрової трансформації України та НАДС за онлайн-курсами, розробленими Міністерством цифрової трансформації України та НАДС:

"Безбар'єрна грамотність";

"Адміністративний ресурс і як йому протидіяти";

"Доступ до публічної інформації";

"Викривач у законі";

"Електронний підпис";

"Що таке державна політика і як її формувати";

2) на платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus за онлайн-курсами:

"Децентралізація в Україні – теорія та практика";

"Вступ до конституційного права";

–          взяла участь:

1) у публічній презентації результатів діяльності роботи Регіонального центру з надання безоплатної вторинної допомоги у Донецькій та Запорізькій областях та підпорядкованих йому місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги у 2021 році;

2) у роботі круглого столу "Державна служба в кризовий та посткризовий періоди", який організовано та проведено НАДС;

3) у робочому засіданні керівництва облдержадміністрації та обласної ради щодо заслуховування керівників бюджетних установ, які утримуються з обласного бюджету;

4) у засіданні координаційно-дорадчої ради з питань управління обʼєктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Запорізької області;

5) у XІ міжнародній науково-практичній конференції "Розумовські читання", яка організована дослідницькою службою Верховної Ради України, Києво-Могилянською школою врядування імені Андрія Мелешевича Національного університету «Києво-Могилянська академія», Чернігівським РЦПК, Сіверським інститутом регіональних досліджень, за сприяння Чернігівської облдержадміністрації, Чернігівської обласної ради та підтримки фонду Ганнса Зайделя (Німеччина, Баварія);

6) у засіданні робочої групи Запорізької обласної ради з питань планування коштів обласного бюджету в 2023 році;

7) у засіданні Координаційної ради з питань професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад при НАДС.

 

3. Заступник директора – начальник навчального відділу:

– пройшла навчання:

1) на освітній платформі "Дія. Цифрова освіта" Міністерства цифрової трансформації України та НАДС за онлайн-курсами, розробленими Міністерством цифрової трансформації України та НАДС:

"Безбар'єрна грамотність";

"Електронний підпис";

2) на платформі Національного агентства з питань запобігання корупції за онлайн-курсом "Декларуйся – 2022";

–          взяла участь:

1) у тренінгах "Основні принципи безбар’єрності та коректна недискримінаційна комунікація" та "Політика безбар’єрності в регіональному контексті" в рамках проєкту "Методична підтримка для обласних державних адміністрацій з впровадження Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в України", організованому громадською організацією "Безбар’єрність", за підтримки Радниці-уповноваженої Президента України з питань безбар’єрності Ломакіної Т.А., в межах проєкту "Ніхто не має залишитися осторонь";

2) у публічній презентації результатів діяльності роботи Регіонального центру з надання безоплатної вторинної допомоги у Донецькій та Запорізькій областях та підпорядкованих йому місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги у 2021 році;

3) у вібінарах з актуальних питань реалізації кадрової роботи:

"Робочий час і відпустки – 2022 в умовах воєнного стану" на платформі Kadroland.com;

"Кадрові зміни під час війни: як змінилось трудове законодавство та як організувати кадровий облік" на платформі 7eminar Live;

"Трудові відносини в умовах воєнного стану" на платформі експертної групи MCFR Кадри;

4) в онлайн-марафоні "Нова Трудова реформа в дії: як організувати облік кадрів під час військової агресії" на платформі Kadroland.com;

5) у вебінарі "Особливості забезпечення якості освітніх послуг із підвищення кваліфікації публічних службовців в умовах воєнного стану та післявоєнний період", який проведено НАДС;

6) у роботі круглого столу "Державна служба в кризовий та посткризовий періоди", який організовано та проведено НАДС;

7) у веб-зустрічі щодо особливостей роботи на веб-порталі НАДС "Портал управління знаннями";

8) у веб-зустрічі щодо особливостей розміщення програм підвищення кваліфікації на веб-порталі НАДС "Портал управління знаннями";

9) у щорічному Рішельє-форумі "Архітектура нової моделі публічної служби";

10) у семінарі "Відповідальне лідерство – основа побудови ґендерно орієнтованого врядування", який проведено НАДС в рамках щорічного Рішельє-форуму;

11) у XІ міжнародній науково-практичній конференції "Розумовські читання", яка організована дослідницькою службою Верховної Ради України, Києво-Могилянською школою врядування імені Андрія Мелешевича Національного університету «Києво-Могилянська академія», Чернігівським РЦПК, Сіверським інститутом регіональних досліджень, за сприяння Чернігівської облдержадміністрації, Чернігівської обласної ради та підтримки фонду Ганнса Зайделя (Німеччина, Баварія);

12) у засіданні Координаційної ради з питань професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад при НАДС.

 

4. Головний бухгалтер:

– підвищила кваліфікацію:

1) за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації "Актуальні питання діяльності працівників служб управління персоналом в умовах воєнного стану";

2) за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації "Діяльність служб управління персоналом органів місцевого самоврядування: сучасні виклики";

– пройшла навчання за онлайн базовим курсом володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель на вебпорталі Рrozorro;

– взяла участь у засіданні робочої групи Запорізької обласної ради з питань планування коштів обласного бюджету в 2023 році.

 

5. Начальник навчально-методичного відділу:

– пройшла навчання на освітній платформі "Дія. Цифрова освіта" за онлайн-курсами, розробленими Міністерством цифрової трансформації України та НАДС:

  • "Держава без бар'єрів";
  • "Безбар'єрна грамотність";

– взяла участь:

1) у веб-зустрічі щодо особливостей розміщення програм підвищення кваліфікації на веб-порталі НАДС "Портал управління знаннями";

2) у щорічному Рішельє-форумі "Архітектура нової моделі публічної служби";

3) у семінарі "Відповідальне лідерство – основа побудови ґендерно орієнтованого врядування", який проведено НАДС в рамках щорічного Рішельє-форуму;

4) у засіданні Координаційної ради з питань професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад при НАДС.

6. Начальник інформаційно-аналітичного відділу:

– пройшла навчання за онлайн - курсом "Безбар'єрна грамотність", розробленим Міністерством цифрової трансформації України та НАДС, на освітній платформі "Дія. Цифрова освіта".

 

7. Начальник експлуатаційно - технічного відділу взяв участь у черговому ІІІ пленумі Запорізької обласної профспілкової організації працівників державних установ України "Про хід виконання Програми дій Профспілки  2020-2025 "5 років – 5 кроків".

 

8. Провідний фахівець навчально-методичного відділу:

– підвищила кваліфікацію:

1) за загальною професійною (сертифікатною) програмою підвищення кваліфікації "Іноземна мова професійного спрямування (англійська мова, високий рівень – І)";

2) за загальною професійною (сертифікатною) програмою підвищення кваліфікації "Ділова англійська мова, високий рівень";

– пройшла навчання:

1) на освітній платформі "Дія. Цифрова освіта" за онлайн-курсом "Безбар'єрна грамотність", розробленим Міністерством цифрової трансформації України та НАДС;

2) на платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus за онлайн-курсами:

  • "Інформаційна безпека";
  • "Зрозуміло про конфлікт інтересів".

 

9. Провідний фахівець навчального відділу:

– підвищила кваліфікацію за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації ""Ділове українське мовлення";

– пройшла навчання на освітній платформі "Дія. Цифрова освіта" за онлайн-курсами, розробленими Міністерством цифрової трансформації України та НАДС:

  • "Безбар'єрна грамотність";
  • "Доступ до публічної інформації";
  • "Електронний підпис";
  • "Персональні дані".

 

10. Провідний фахівець навчального відділу:

– підвищила кваліфікацію за загальною професійною (сертифікатною) програмою підвищення кваліфікації "Ділова англійська мова, середній рівень";

– взяла участь в конференції практиків проєкту "Самодопомога в умовах війни", яка організована та проведена Ресурсним центром ГУРТ.

 

11. Провідний фахівець-бухгалтер підвищила кваліфікацію:

1) за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації "Актуальні питання діяльності працівників служб управління персоналом в умовах воєнного стану";

2) за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації "Діяльність служб управління персоналом органів місцевого самоврядування: сучасні виклики".

 

12. Провідний фахівець з інформаційних технологій інформаційно-аналітичного відділу:

– підвищив кваліфікацію:

1) за загальною професійною (сертифікатною) програмою підвищення кваліфікації "Іноземна мова професійного спрямування (англійська мова, високий рівень – І)";

2) за загальною професійною (сертифікатною) програмою підвищення кваліфікації "Ділова англійська мова, високий рівень";

3) за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації "Захист інформації в комп'ютерних системах" (Центр розвитку людського потенціалу Маріупольського державного університету);

– пройшов навчання на освітній платформі "Дія. Цифрова освіта" за онлайн-курсами, розробленими Міністерством цифрової трансформації України та НАДС:

  • "Безбар'єрна грамотність";
  • "Відкриті дані для державних службовців";
  • "Цифрова грамотність державних службовців 1.0. на базі інструментів Google";
  • "Персональні дані";
  • "Доступ до публічної інформації";
  • "Електронний підпис";

– взяв участь:

1) у веб-зустрічі щодо особливостей роботи на веб-порталі НАДС "Портал управління знаннями";

2) у веб-зустрічі щодо особливостей розміщення програм підвищення кваліфікації на веб-порталі НАДС "Портал управління знаннями".

 

13. Провідний юрисконсульт підвищила кваліфікацію за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації "Ділове українське мовлення".