"Якщо вашу промову чи презентацію 

слухає хоча б одна людина – 

це вже публічний виступ!".

 

Сьогодні в епоху цифровізації та масового використання відеоконтенту публічні виступи є трендом. Це цілеспрямована, спланована передача повідомлення від спікера до аудиторії засобами усного мовлення, це один із способів комунікації. І ким би людина не працювала, де б не була, їй всюди доводиться комунікувати з людьми. Уміння та навички публічного виступу стають у нагоді, коли ми аргументуємо свою позицію, спілкуємося у повсякденному житті та на робочому місці, словом, в будь-яких ситуаціях, де ми доносимо свою думку. 

Публічний виступ для публічного службовця – це важливий інструмент взаємодії з громадянами, колегами та іншими зацікавленими сторонами. Ефективний публічний виступ передбачає володіння мистецтвом мовлення, знання етики та норм поведінки, а також вміння адаптувати стиль виступу до аудиторії та ситуації. 

Тому, задля удосконалення уміння публічними службовцями ефективно комунікувати та публічно виступати, Запорізьким РЦПК 19 та 20 червня 2025 року у співпраці із Кристиною Пироговою проведено навчання за загальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації "Майстерність публічного виступу", в якому взяли участь понад 100 державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування Запорізького регіону.

Впродовж означеного заходу спікер опрацювала зі слухачами питання підготовки до публічного виступу, як не боятися публічних виступів і побороти хвилювання перед аудиторією, як успішно і впевнено виступати перед аудиторією з будь-якої тематики та ефективно впливати на слухачів тощо.

Завдячуємо пані Кристині за співпрацю у реалізації програм підвищення кваліфікації для публічних службовців Запорізького регіону.